wpis zdjęcie
Wymagające klientki

W polskich dużych miastach rośnie grupa wykształconych, dobrze zarabiających, świadomych swojej wartości singielek. Podejmują decyzję, że chcą żyć w pojedynkę – bez budowania rodziny czy obrączki na palcu.

Photo by Robert Nikson

 
Największą grupę singelek stanowią kobiety wykształcone, które zdecydowanie więcej czasu poświęcają na rozwój osobisty, prowadzą aktywny tryb życia, uprawiają sporty, trenują sztuki walki czy biorą udział w ekstremalnych zawodach. Singelki są ciekawe trendów i uroków świata. Na takim etapie życia nie trzeba się do nikogo dostosowywać, iść na kompromisy, przed nikim tłumaczyć. Nie chcą z niczego rezygnować, co je interesuje. Samotnych kobiet w wyboru jest coraz więcej. Według GUS w Polsce jest już ponad 35% osób stanu wolnego (pow. 20 roku życia). Cenią sobie wolność wyborów i decyzji, możliwość wyjazdów turystycznych i poznawania fantastycznych ludzi. Są szczęśliwe i nie mają problemu z samotnością. Singelki są bardziej otwarte niż mężatki. Są ekstrawertyczkami, nie mają barier w poznawaniu ludzi. Są pełne empatii i świadome ochrony środowiska w którym żyją. Mają wielu znajomych i przyjaciół. Nie szukają partnera na stałe, ale mają szeroki wybór mężczyzn na szybkie randki. 
 
Kreując swój świat singielka ma mocno wyśrubowane standardy. Nie chce żyć byle jak, byle gdzie i byle z kim. Dotyczy to też wyboru miast, dzielnic i środowisk w których żyją. Wybór mieszkania jest podyktowanym indywidualnym stylem życia i preferencjami. To przeważnie przestrzeń między 50 a 70 m2. Obowiązkowo jest otwarta kuchnia. W ramach budowania relacji ze znajomymi, modne jest gotowanie wraz z zaproszonymi gośćmi. Taki rozkład jest idealny dla osób, które większość dnia spędzają po za domem i jedzą w mieście. Mieszkanie dzielić na: pokój gościnny, sypialnie, garderobę oraz miejsce do pracy. Singelki cenią sobie czas i potrafią go dobrze zagospodarować. W miarę możliwości wybierają pracę tzw. „Home Office”. Przestrzeń jest bardzo zadbana i gustownie zestawiona z wszelkimi dekoracjami. Zazwyczaj są minimalistkami. Cenią sobie markowe produkty. Nie wiążą się z danym miejscem na stałe. Liczą się z tym, że mogą przeprowadzić się do innego miasta – za pracą lub partnerem. Ich mieszkania nie są banalne. Pełno stylowych mebli, modna kuchnia i nowoczesny sprzęt Audio-AGD. W garażu zazwyczaj stoi czysty i gustowny samochód. 
 
Świat się zmienia. Style życia też. Dlatego oddając do użytku kolejne nieruchomości mamy wielkie baczenie na treny społeczne. Projektujemy eleganckie i modne bryły architektoniczne. Dbamy o zieleń wokół nieruchomości, proste chodniki, czyste i zadbane przestrzenie wspólne. Nasz dział projektów #mrdom jest otwarty na zmiany w podziale przestrzeni mieszkalnej, tak aby dogodzić preferencjom. Dlatego jesteśmy cenionym deweloper wśród uroczych Pań.